Õppetegevus

Toetame arengut

Meie õppetegevust saab võrrelda puu kasvatamisega, kus justnimelt esimesed aastad puu elust on defineerivad ja annavad head eeldused edasiseks eluks. 

Puu juured oleme meie – lasteaia töötajad ja lapse pere. Koos loome võimalused ja keskkonna, kus puu saab jõudsalt kasvada. 

Meie puu tüvel on kolm tugevat oksa nimedega “Loomingulisus”, “Innovaatilisus” ja “Keskkonnateadlikus” millest kasvavad edasi juba eneseteadlikud ja omamoodi  oksad, mille kasvu ei saa pidurdada ja nimesid nimetada. 

Loomingulisus

Innovaatilisus

Keskkonnateadlikus

Loomingulisus

Loome lastele ja personalile võimalusi loovuse väljendamiseks nii projektõppes, sündmustes kui ka omaloomingus. Loovust toetavad mitmesugused erinevad huvitegevused ja arenguprotsessid.

Innovaatilisus

Kasutame kaasaegseid õppemeetodeid ja tehnoloogilisi vahendeid, et toetada laste MATIK-oskuste ja 21. sajandi oskuste omandamist. Andekatele lastele pakume robootikaringi, kus tutvutakse ka programmeerimise põhialustega.

Keskkonnateadlikus

Lapsed õpivad hoidma ja väärtustama loodust läbi projektõppe ja vahetu kogemuse. Kasutame õuesõppeks mitmekesist õueala, kus on olemas taimekastid, õuemaja ja õpperajad maailma avastamiseks.

Eakohane õppimine läbi mängu

Peame oluliseks laste arengu toetamist läbi Johannes Käisi üldõpetuse põhimõtte, kus erinevad teadmised ja oskused põimuvad omavahel ning neid saab laps igapäevaelus praktiliselt kasutada.

Meie jaoks on tähtis, et lapsed õpivad terviklikult ja lõimitult, kasutades kõiki meeli ning sidudes teadmisi igapäevaeluga.

Õppimine toimub tegevuskeskustes ja praktiliste kogemuste kaudu, kus õpetaja õpib koos lapsega, toetades iga lapse individuaalset arengut.